Menu

Zendingen en RMA Procedure

Verzending van uw pakket

Grote bestellingen worden door Postnl Cargo bezorgd. Voor meer informatie over de pallet zendingen, kunt u de vraag richten aan onze verkoopafdeling verkoop@maascomputers.nl

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Zodra uw bestelling verzonden is sturen wij u een tracking nummer van onze verzendservice waarmee u de bestelling kunt volgen. Daar vind u de meest actuele informatie. Houd er rekening mee dat het soms 24 uur kan duren na ontvangst van uw tracking nummer voordat uw verzenddetails zichtbaar zijn. Om de online tracking te bekijken, heeft u 3 mogelijkheden:

  • Als uw bestelling verzonden is ontvangt u per email een link met uw trackingnummer van onze verzendservice.
  • Als u een geregistreerde klant bent kunt u ook terecht bij uw Bestelling Geschiedenis onder Mijn account. Ga naar de bestelgeschiedenis en klik op details. Onder de bestelling overzicht kunt u uw trackingnummer terug vinden.
  • Als u niet een geregistreerde klant bent, kunt u het beste per email contact opnemen met onze verkoopafdeling met de vraag over uw zending. Onze verkoopafdeling zal ervoor zorgen dat u meer informatie ontvangt over de status van de zending.

Retourzendingen RMA

Hoe stuur ik mijn producten terug?
Een product aangekocht welke toch niet bevalt? Dubbel cadeau? Of gewoon omdat het niet gewenst is? Dan kunt u de bestelling herroepen binnen 14 dagen na levering en op uw eigen kosten het aankoop binnen 14 dagen naar ons retourneren. Heeft u een product welke defect is? Dan kunt u dit melden onder  "Aanmelden defect / beschadigde levering"

Met het RMA aanvraag formulier kunt u het product bij ons aanmelden. Vervolgens ontvangt u een RMA nummer van ons. Middels uw account treft u de mogelijkheid om een retour verzoek in te dienen. Log hiervoor onder mijn account en selecteer uw bestelling. Vink vervolgens het product die wenst te retourneren. Vul vervolgens onder geretourneerde producten uw klacht omschrijving, klik vervolgens op retourbon aanmaken.

Nadat wij uw RMA aanvraag binnen hebben ontvangen, ontvangt u van ons binnen 24 uur een RMA nummer en een retourlabel. De zending kunt u kostenloos naar ons retour sturen.

Bent u woonachtig in het buitenland? Of wilt u het pakket aangetekend verzenden? Dan kan dit naar het volgende adres verstuurd worden:

Maas Computers
Cargadoorweg 17 
6541BT Nijmegen
Tel: +31850203750
Email: rma@maascomputers.nl

Omruilen

Uiteraard is het ook mogelijk om het product om te wisselen. Wenst u een andere product in plaats van uw geld terug? Dan kunt u dit vermelden bij het opmerkingenveld van uw RMA aanvraag, om u zo snel mogelijk van dienst te zijn willen wij u vragen het artikel zoals aangegeven op onze website hierbij te vermelden. Let wel op! Hiervoor dient het product wel te voldoen aan de Retourvoorwaarden. De zakelijke bestellingen zijn uitgesloten van herroepingsrecht.

Defect aanmelden

Heeft u een product dat niet meer naar behoren werkt of kapot is? Dan kunt u deze aanmelden voor reparatie. Zorg ervoor dat u vooraf een back-up maakt van uw bestanden en controleer of het probleem middels een recovery kan worden opgelost.

Middels uw account treft u de mogelijkheid om een RMA aanvraag in te dienen. zie bovenstaande uitleg RMA aanvragen.

Met het RMA aanvraag formulier kunt u het product bij ons aanmelden. Vervolgens ontvangt u een RMA nummer van ons. Middels uw account treft u de mogelijkheid om een retour verzoek in te dienen. Log hiervoor onder mijn account en selecteer uw bestelling. Vink vervolgens het product die wenst te retourneren. Vul vervolgens onder geretourneerde producten uw klacht omschrijving, klik vervolgens op retourbon aanmaken.

Nadat wij uw RMA aanvraag binnen hebben ontvangen, ontvangt u van ons binnen 24 uur een RMA nummer en een retourlabel. De zending kunt u kostenloos naar ons retour sturen.

Voordat u een reparatie aanmeldt Is het belangrijk om te controleren of het product wel echt defect is, veel problemen kunt u namelijk eenvoudig zelf oplossen. Zorg er ook voor dat u vooraf een back-up maakt van uw belangrijke bestanden.

Als u het product heeft uitgebreid of onderdelen heeft vervangen dient u het product terug te brengen in de staat zoals u het heeft aangekocht om de garantie te kunnen garanderen. (b.v. geheugenuitbreiding, vervangen van de harde schijf enz.)


Vergelijk